درهم
درهم
یه دزفولی
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 19 آبان 1390برچسب:طنز,طنز مرد,طنز دختر,ضدپسر,احمق,افسانه, توسط علیرضاSRR |

يه پري افسانه اي به يه مرد ميگه: يه آرزوت رو بگو تا برآورده كنم. مرده ميگه: يه كاري كن كه زنم حسابي احمق بشه تا بتونم با خيال راحت بهش دروغ بگم و هي مچم رو نگيره. پريه قبول ميكنه و ميگه: برو خونه تون. آرزوت رو برآورده كردم. مرده خوشحال ميره خونه, ميبينه زنش تبديل به يه مرد شده



نظرات شما عزیزان:

سحر
ساعت15:55---9 آذر 1390
سلام آقاهه یادمه گفته بودی وب خودمه پس منم از وب خودم انتظار دارم 1-زود به زود آپ کنه
2-زود به زود به دل نوشته های تنها ترین دل دنیا سر بزنه......ممنون,bye bye


مریـــم
ساعت21:22---30 آبان 1390

آپـــم!
آخـــــریـــن پـسـت وبلاگــم!

آخـــریــن بــار ســـلام ... آخـــریــن بــار خـــداحـــافـــظ ...!


pesar
ساعت16:33---25 آبان 1390
سلام
ممنون که برام ارزش قائل شدی و بهم سر زدی
وب تو ام خیلی قشنگه و مطالبش حرف نداره
من هر هفته وبلاگمو اپ میکنم از شما هم انتظار دارم بهم سر بزنین منم هر هفته میام و به وبلاگ قشنگتون سر میزنم
منتظره نظرات ارزشمندتون هستم
پاینده باشید.


hamed
ساعت22:07---23 آبان 1390
سام داش علی. دست درد نکنه یعنی مردا انقد........ . راسی اومدیم یه عید مبارکیه ویژه بهت بگم و برم. عیییییییییییییدت مبارک.

قاصدک
ساعت15:49---23 آبان 1390
اپــــــــــــــــــــــم زودی بیا

ترانه
ساعت22:11---20 آبان 1390
واااااااااا
یعنی مردا دراین حد احمقن


رویا
ساعت10:06---20 آبان 1390


Sara
ساعت16:57---19 آبان 1390
مرسی که سر زدین
شما هم وب خوشگلی دارین.
الان وقت نمی کنیم ولی بعدا حتما لینکتون می کنم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: